sobota, 18 sierpnia 2018

Monopoly Flash

                                                                     


Sezon ogórkowy prawie już na finiszu, a zatem może coś pod ogóreczka?! W ilości rozsądnej i jednorazowej czyli Monopoly Flash:
                                      




„Na tym polega problem z piciem. Gdy wydarzy się coś złego, pijesz, żeby zapomnieć. Kiedy zdarzy się coś dobrego, pijesz, żeby to uczcić. A jeśli nie wydarzy się nic szczególnego, pijesz po to, żeby coś się działo.”Charles Bukowski

                                                     


A tak zupełnie prywatnie to w moim domu nie ma problemu z alkoholem. Piję u sąsiada.

                                          


 
Wszelkie podobieństwo do osób i zdarzeń jest tu zupełnie przypadkowe. Jak to przy gorzale!


20 komentarzy:

  1. Jakoś mi nie pasuje nawet najlepsza i najbardziej zmrożona wódeczka do świeżego ogórka i upalnej aury! Jesienno zimowy ogórek kiszony komponuje mi się z wódką o wiele lepiej:))
    Cierpliwości, sezon jesienny tuż tuż...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wzięłaś, Bet, pod uwagę tzw. ogórków małosolnych. A na te właśnie jest sezon.
    Na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  3. A żebyś wiedział, ile pustych flaszek widuje się w śmietnikach sanatoryjnych i nie są to butelki po pepsi:-)
    Dla zdrowotności kieliszek naleweczki wskazany:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dr. House kulawy ale nie głupi !.
    Pozdro z Opo

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ma nasze korzenie (..dziadka we Wehrmachcie abo co?!!!)
    patrz tam jako i trzim sie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę mocno schłodzone białe winko - na upał w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. De gustibus...
      Jako hanys rdzenny z krwi, kości i miłości,Iwono, to po pierwsze piwo, bo zimne i mokre!
      uściski

      Usuń
  7. KLaterku - ja to tylko coś na miodzie... ale dopiero jak zima przyjdzie...
    Przytulki nieustanne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miód, Stokrotko, za przeproszeniem, pitny i na upały wyśmienity!
      buzinki

      Usuń
  8. Jak na zewnątrz plus trzydzieści
    To i wódka się nie zmieści

    OdpowiedzUsuń
  9. Wywiad ze 101-letnią Hattie Mae McDonald z Kentucky.
    Reporter: Czy możesz podać kilka wskazówek zdrowotnych,aby osiągnać wiek 101 lat?
    Hattie: Dla lepszego trawienia piję piwo.W przypadku braku apetytu pije białe wino.Gdy mam niskie ciśnienie piję czerwone wino.W przypadku wysokiego ciśnienia piję szkocką.Kiedy jest mi zimno piję Schnappsa.
    Reporter: Kiedy pijesz wodę?
    Hattie: Nigdy nie byłam aż tak chora!

    "Drink or not to drink that is the question"-Hamlet:)
    100 lat!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekaw jestem, w jakiej sytuacji prowadziłaby podlaski bimber, nie wspominając o łąckiej śliwowicy?!

      Usuń
  10. a u mnie mineralnej zabrakło !!!!!!

    zasłyszany wczoraj dowcip:

    idą dwie mrówki po pustyni
    - masz coś do picia ?
    - mam
    - ooo !a co masz?
    - oranżadę w proszku

    z pozdrowienie z bieguna gorąca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje. Upał. W pociągu ludzie stłoczeni na korytarzu. Nagle ktoś woła:
      - Czy jest lekarz w pociągu?
      - Jestem krzyczy pasażer - przeciska się przez dwa składy, dochodzi do wołającego, a ten pyta:
      - Choroba gardła na 6 liter?

      buziule, Haniu

      Usuń
  11. Czasem wącham korek, więc radość wielka z bąbelków i uśmiech, bo na Twoim blogu zawsze wesoło.
    Serdeczności dla Ciebie zasyłam

    OdpowiedzUsuń